"Directors of Omnichannel" sind leitende Führungskräfte in Unternehmen, welche für die strategische Ausrichtung und Umsetzung einer nahtlosen Omnichannel-Erfahrung verantwortlich sind. In diesem Zuge betreuen sie die verschiedenen Vertriebs- und Kommunikationskanäle eines Unternehmens, um Kunden eine konsistente und nahtlose Interaktion zu bieten. "Directors of Omnichannel" überwachen die Planung und Implementierung von Omnichannel-Strategien, um die Kundschaft über alle Berührungspunkte hinweg zu betreuen. Durch eine enge Zusammenarbeit mit verschiedenen Abteilungen tragen sie dazu bei, die Zufriedenheit der Zielgruppe zu steigern, die Markenbindung zu stärken und Unternehmen in einer vernetzten Geschäftswelt erfolgreich zu positionieren.
Our recruiting teams fill positions in areas which they are experts and are part of the industry / community
Huge active network and over 450,000 contacts
in our database
We are service-oriented and take the work of recruiting off your shoulders and let you concentrate on your core business. We are flexible, understand your expectations and implement them so that we can achieve success together
Multi-channel: We also find “hidden candidates” through our complete, cross-channel screening of the entire market. We know the important trends and use and develop the best tools and processes
78% of the candidates are invited by the client for an interview and 4 candidates until successful filling of the position
First interviews with the customer within 30 days and successful casting on average after 89 days
Weekly Jour Fixe (status update based on KPIs, candidate presentation, feedback and market observations)
Detailed evaluation after assessment
(confidential report).