"Country Heads EMEA" sind Führungspersonen, die für die Leitung und Steuerung der Geschäftsaktivitäten in der Region Europa, Naher Osten und Afrika (EMEA) verantwortlich sind. In dieser Rolle konzentrieren sie sich darauf, die Unternehmensziele in der Region zu erreichen, Marktchancen zu maximieren und das Geschäftswachstum zu fördern. "Country Heads EMEA" entwickeln strategische Pläne, überwachen die Leistung in den diversen Ländern und tragen zur Schaffung von Kooperationen bei. Durch enge Zusammenarbeit mit verschiedenen Teams und Abteilungen bauen sie eine starke Präsenz in den Regionen auf, gehen geschäftliche Herausforderungen an und positionieren das Unternehmen auf dem internationalen Markt. Dafür sollten "Country Heads EMEA" internationale Geschäftserfahrung, Führungskompetenz und einen internationalen Denkansatz mitbringen.
Our recruiting teams fill positions in areas which they are experts and are part of the industry / community
Huge active network and over 450,000 contacts
in our database
We are service-oriented and take the work of recruiting off your shoulders and let you concentrate on your core business. We are flexible, understand your expectations and implement them so that we can achieve success together
Multi-channel: We also find “hidden candidates” through our complete, cross-channel screening of the entire market. We know the important trends and use and develop the best tools and processes
78% of the candidates are invited by the client for an interview and 4 candidates until successful filling of the position
First interviews with the customer within 30 days and successful casting on average after 89 days
Weekly Jour Fixe (status update based on KPIs, candidate presentation, feedback and market observations)
Detailed evaluation after assessment
(confidential report).